خانه / آموزشی / VIN شماره مشخصه وسیله نقلیه ( شماره شاسی )

VIN شماره مشخصه وسیله نقلیه ( شماره شاسی )

شماره شاسی

توی کشور عزیز ما بعلت اینکه واردات موتورهای چهارچرخ با مشکلات متعددی همراه هست، از این جهت خرید و فروش موتورهای دست دوم و بدون سند های معتبر بسیار رواج دارد.

در آگهی های بسیاری ملاحظه شده که فروشنده یا به اشتباه و یا عمدا ! مدل و سال ساخت موتور چهارچرخ مورد نظر رو چندین سال بالاتر از سال ساخت حقیقی عنوان می کنند.

برای دوستانی که مسلط به مدلهای خاص موتور چهارچرخ هستند تشخیص بعضی از مدلها کاملا به راحتی صورت میگیره ولی در بعضی از برندها کار حتی برای کارشناسان هم مشکل خواهد بود .

به همین دلیل امروز قصد داریم در مورد شماره مشخصه فنی وسیله ی نقلیه با شما صحبت کنیم . این کد استاندارد در تمامی موتورهای چهارچرخ وجود دارد و در ایران به عنوان شماره شاسی موتور قلمداد می شود.

همیشه برای اینکه کمترین اشتباه در خرید موتورچهارچرخ برای شما اتفاق بیافتد ابتدا با جستجو در اینترنت محل دقیق قرارگیری شماره VIN موتور مورد نظرتون رو پیدا کنید. بعد از آن با مراجعه به وبسایت های معتبر مانند لینک زیر شماره شاسی را استعلام کرده و تمامی مشخصات ساخت از قبیل شرکت سازنده و کشور سازنده و سال ساخت و … رو بصورت کاملا رایگان اعتبار سنجی کنید .

https://vindecoder.eu

با انجام اینکار پیش از خرید از سال ساخت حقیقی موتور چهار چرخ مورد نظر با خبر شده و هم در مورد قیمت دچار اشتباه نخواهید شد و هم برای تامین قطعات متناسب با موتور خود دقت عمل کافی را بر اساس سال ساخت به دست می آورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.