خانه / اخبار / آرمان خسروی (Arman Khosravi)

آرمان خسروی (Arman Khosravi)

آقای آرمان خسروی

متولد ۱۳۶۹، شهر تهران

شروع چهار چرخ سواری سال ۱۳۹۴

مشغول فعالیت در شهرستان بومهن

شاید در ایران تعداد محدودی از چهارچرخ سوارها باشند که زمان زیادی رو برای یادگیری و تمرین اصولی این رشته صرف کردند و نتیجه ی این تلاش و کوشش آنها حالا به بار نشسته و با موتور سوارهای حرفه ای و فن شناسی روبه رو هستیم.

بدون شک آقای آرمان خسروی یکی از بهترین چهارچرخ سوارهای کشور عزیزمون ایران هستند و آشنایی با ایشون برای ما باعث افتخار هست.

ایشون تقریبا مثل تمام چهارچرخ سوارهای ایرانی بدون مربی و آموزش آکادمیک این رشته ی ورزشی رو بر حسب علاقه ی خودشون شروع کردند و با تلاش و همت خودشون به جایگاهی که الان دارند رسیدند.

توی این راه سختی های فراوانی رو متحمل شدند و هزینه های بسیاری رو کردند ولی حالا با حضور موتور سوارهای خوبی مثل ایشون و با برنامه ریزی و تدوین مطالب مدون آموزشی میشه امید این رو داشت که نسل آینده بهتری رو در این رشته ی زیبای موتورسواری داشته باشیم.

جالبه که بدونید ایشون حتی پیست تمرینشون رو هم با دست خودشون و به کمک چند تن از دوستانشون ساختن که این کار بدون حمایت هیچ نهاد و سازمانی بوده و واقعا جای تقدیر داره .

همونطور که در تصاویر هم کاملا مشخصه استفاده از لوازم ایمنی کامل، از نشونه های موتور سوارهای حرفه ای هست چون این رشته می تونه بدون استفاده از لوازم ایمنی بسیار پر مخاطره و خطرناک باشه.

برای آقای آرمان خسروی این چهارچرخ سوار حرفه ای کشورمون آرزوی موفقیت و سلامتی همیشگی داریم و امیدواریم در آینده نزدیک با هماهنگی ایشون بتونیم گزارش خوبی از پیست ساخته شده توسط ایشون داشته باشیم و همینطور مصاحبه ای رو از ایشون بگیریم و بیشتر از نزدیک باهاشون آشنا بشیم.

تصاویر بیشتری از آقای آرمان خسروی در گالری تصاویر سایت موتور چهارچرخ در لینک زیر موجود است و به روز رسانی می شود.

۲ دیدگاه

  1. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان رشته ب موتور سواری مخصوصا جناب آقای آرمان خسروی دوست و برادر عزیزم که با وجود تمام مشکلات فراوانی که در این ورزش بسیار پر خرج و پرهیجان وجود دارد،هیچوقت دست از تلاش و کوشش برنداشتند و تنها با عشق و علاقه و سرمایه ی شخصی خود،بدون اسپانسر توانستند به درجات بالایی در این رشته دست یابند و این ورزش را در ایران به دیگران معرفی کندد.
    با آرزوی بهترین ها برای آرمان خسروی و هم تیمی های عزیزش

  2. خفن ترین و حرفه ای ترین چهارچرخ سوار کشور ????واقعا حرفه ای و با اخلاق دمت گرم آرمان خان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.